1 stycznia 2017

ComCERT uruchomił własny SOC 24/7

ComCERT uruchomił własny SOC (Security Operations Center), działający w trybie 24/7/365. ComCERT obsługuje własnym SOC duże podmioty, które muszą dysponować taką infrastrukturą ze względu na ryzyko zagrożeń i incydentów, a także wymogi organów nadzorujących (np. KNF). Podmioty te korzystają z usług ComCERT w ramach outsourcingu. Przez uruchomienie własnego SOC ComCERT dołączył do kilku największych operatorów telekomunikacyjnych oraz międzynarodowych integratorów, którzy oferują takie usługi w Polsce. Usługa ComCERT wzmocniona jest jednak przez dodatkowe wartości, jakimi są: lokalna kompetencja oraz wsparcie przez akredytowany CERT działający również w ramach ComCERT, monitorujący zewnętrzne otoczenie Klientów oraz zapewniający natychmiastową reakcję ekspertów na pojawiające się incydenty, zagrożenia lub inne symptomy procesu „kill chain”.