W ramach usług dla Operatora i jego klientów możliwe są następujące usługi:
1. Usługi dla Operatora Telekomunikacyjnego
a) Wsparcie dla Zespołu Bezpieczeństwa Operatora jako podmiotu prowadzącego aktywną działalność w sieci (patrz: Pakiet dla podmiotu prowadzącego aktywną działalność w sieci)
b) Pakiet dla operatorów świadczących usługi Centrum Danych (patrz: Pakiet dla Centrum Danych)
2. Usługi dla klientów biznesowych Operatora
a) uzupełnienie oferty telekomunikacyjnej o korporacyjne usługi bezpieczeństwa, zwiększające wartość usług telekomunikacyjnych
3. Usługi masowe dla klientów indywidualnych (albo dla „wszystkich” klientów)
a) integracja usługi monitorowania adresów IP z systemem dostępu do Internetu Operatora. Usługa polega na tym, że w wyniku integracji system Operatora może wykrywać, czy adres IP klienta:
– nie został zainfekowany złośliwym oprogramowaniem (ang. malware)
– nie zawiera strony z phishingiem
– nie zawiera strony infekującej
– w przypadku funkcjonowania serwisu WWW, nie posiada on podstawowych błędów w konfiguracji, zwiększających ryzyko złośliwego ataku
4. integracja usługi monitorowania adresów IP z systemem call-center Operatora. Usługa może polegać na tym, że system (po uzyskaniu informacji o adresie IP klienta, który zgłasza problem ze swoim komputerem) sprawdza, czy nie jest to komputer zainfekowany, a jeśli tak, rekomenduje dalsze działania, np.:
– usunięcia wirusa z komputera (usługa płatna na stronie Operatora)
– zakupu antywirusa
– zakupu usługi stałego monitorowania danego adresu i ostrzegania o pojawiających się zagrożeniach