Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną

Postanowienia ogólne 

§ 1. 

  1. 1. Usługodawcą jest ComCERT SA z siedzibą w Warszawie przy ul. Branickiego 13, 02-972 Warszawa, KRS: 0000406425, NIP: 5252524691, Regon: 145934931, kapitał zakładowy kapitał zakładowy 136.000,00 (sto trzydzieści sześć tysięcy 00/100) PLN, opłacony w całości. 

  1. 2. Niniejszy regulamin jest regulaminem w rozumieniu art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. 

  1. 3. Regulamin określa rodzaj i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez usługodawcę, warunki ich świadczenia oraz zasady zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług na odległość, jak również tryb postępowania reklamacyjnego. 

Definicje 

§ 2. 

  1. 1. Adres e-mail – adres poczty elektronicznej, którym posługuje się usługobiorca. 

  1. 2. Umowa – umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zawarta pomiędzy usługodawcą, a usługobiorcą na zasadach przewidzianych w niniejszym Regulaminie. 

  1. 3. Usługi – usługi informacyjne i komunikacyjne świadczone przy wykorzystaniu systemu telekomunikacyjnego. 

  1. 4. Usługobiorca – osoba komunikująca się z Usługodawcą za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na stronie internetowej https://www.comcert.pl/. 

  1. 5. Usługodawca – podmiot świadczący usługi drogą elektroniczną, czyli ComCERT SA będąca stroną umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną. 

Usługi 

§ 3. 

  1. 1. Usługodawca świadczy usługi informacyjne i komunikacyjne przy wykorzystaniu systemu telekomunikacyjnego. 

  1. 2. Do zawarcia Umowy dochodzi poprzez kontakt z Usługodawcą za pośrednictwem: 

  1. 1) formularza kontaktowego dostępnego na stronie internetowej: https://www.comcert.pl/, a także jej podstronach, zakładkach; 

  1. 2) formularza zgłoszenia incydentu dostępnego pod adresem: https://www.comcert.pl/formularz-zgloszenia-incydentu/; 

  1. 3) założenia konta w serwisie dla akcjonariuszy poprzez kontakt pod adresem e-mail: [email protected].   

  1. 3. Zamówienie Usługi przez Usługobiorcę jest równoznaczne z akceptacją przez niego Regulaminu. 

  1. 4. Usługobiorca może korzystać z Usług z zastrzeżeniem, że spełnia wymagania techniczne określone w § 4. Regulaminu. 

Wymagania techniczne na potrzeby korzystania z Usług 

§ 4. 

  1. 1. Warunkiem prawidłowego korzystania z Usług jest posiadanie przez Usługobiorcę systemu teleinformatycznego spełniającego następujące minimalne wymagania techniczne: 

  1. 1) dostęp do sieci Internet (łącze min. 128 kb/s dla użytkownika); 

  1. 2) posiadanie konta poczty elektronicznej (e-mail); 

  1. 3) aktualna wersja przeglądarki internetowej. 

  1. 2. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za problemy lub ograniczenia techniczne Usługobiorcy, a które uniemożliwiają Usługobiorcy korzystanie z Usług. 

  1. 3. W przypadku uniemożliwienia prawidłowego wykonania Usług z przyczyn technicznych nie leżących po stronie Usługodawcy, Usługobiorcy nie przysługują względem Usługodawcy jakiekolwiek roszczenia. 

Odstąpienie od Umowy 

§ 5. 

  1. 1. Każdej ze stron Umowy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy. 

  1. 2. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy musi zostać złożone w taki sposób, aby druga strona mogła się z nim zapoznać przed terminem rozpoczęcia świadczenia Usług. 

  1. 3. W przypadku prawidłowego wykonania prawa odstąpienia, Umowa uważana jest za niezawartą. 

Prawa i obowiązki stron 

§ 6. 

  1. 1. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w świadczeniu Usług lub brak możliwości dostępu do Usług z przyczyn niezależnych od Usługodawcy. 

  1. 2. Usługodawca ma prawo do czasowego zawieszenia świadczenia Usług z uwagi na konserwację serwisu, oprogramowania i urządzeń technicznych. 

  1. 3. Usługobiorcy przysługuje prawo do złożenia reklamacji, zgodnie z postanowieniami § 7. Regulaminu wskazanymi poniżej. 

  1. 4. Usługodawca jest objęty ustawowym zakazem dostarczania treści o charakterze bezprawnym. 

Reklamacje 

§ 7. 

  1. 1. Reklamacje należy składać nie później niż w ciągu 7 (siedmiu) dni od dnia, kiedy wystąpiła przyczyna ich złożenia. 

  1. 2. Reklamacje należy kierować: 

  1. 1) za pośrednictwem formularza kontaktowego: https://www.comcert.pl/kontakt/ lub 

  1. 2) na adres e-mail: [email protected] lub 

  1. 3) na adres siedziby Usługodawcy: ComCERT SA, ul. Branickiego 13, 02-972 Warszawa. 

  1. 3. Reklamacje bez wskazania uzasadnienia nie będą rozpatrywane. 

Postanowienia końcowe 

§ 8. 

    1. 1. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 22 września 2025 r.  

    1. 2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu: 

    1. 1) ze względu na konieczność dostosowania postanowień Regulaminu do obowiązujących przepisów prawa lub decyzji uprawnionych władz publicznych; 

    1. 2) na skutek zmiany interpretacji przepisów powszechnie obowiązującego prawa mającej wpływ na treść Regulaminu; 

    1. 3) wskutek orzeczeń sądów, decyzji, rekomendacji lub zaleceń właściwych w danym zakresie urzędów lub organów; 

    1. 4) ze względu na konieczność usunięcia błędów lub omyłek pisarskich znajdujących się w treści Regulaminu; 

    1. 5) ze względu na zmianę danych, w tym np. danych teleadresowych, nazw, danych kontaktowych. 

    1. 3. Wszelkie zmiany w regulaminie wchodzą w życie z dniem ich publikacji. 1

Stawiasz na rozwój?

Zadbaj też o zabezpieczenia

Zostaw kontakt, a my pokażemy Ci, jak chronić firmę na każdym etapie