Rozwój, utrzymanie i serwisowanie systemów

Prawidłowo wdrożony system bezpieczeństwa to dopiero początek procesu podnoszenia odporności infrastruktury na pojawiające się, coraz bardziej wysublimowane formy zagrożeń cybernetycznych.

Następnym istotnym krokiem jest zapewnienie właściwego poziomu wsparcia serwisowego, którego celem jest nie tylko reaktywne działanie na zgłoszone nieprawidłowości działania systemu bezpieczeństwa ale również proaktywne zapobieganie potencjalnym jego awariom.

W ComCERT kierujemy się zasadą wspierania klienta na każdym etapie życia projektu – od fazy projektowania czy modernizacji systemu bezpieczeństwa, poprzez jego wdrożenie, aż do wsparcia w utrzymaniu systemu.

Rodzaj wsparcia dostosowywany jest indywidualnie do potrzeb i możliwości naszych klientów. W naszym portfolio mamy kontrakty serwisowe poczynając od najprostszych, typu wsparcie powdrożeniowe, które świadczymy po każdym zrealizowanym projekcie, po indywidualnie doprecyzowane umowy serwisowe, szczegółowo opisujące zakres usług i poziomy SLA.

Usługi serwisowe świadczymy również dla projektów wdrażanych przez innych partnerów, jednak w takiej sytuacji konieczny jest przegląd zerowy, podczas którego określony zostaje stan początkowy systemu bezpieczeństwa obejmowanego umową serwisową.

Do tematu kontraktów serwisowych wielu naszych klientów podchodzi w niepowtarzalny sposób, dlatego zapraszamy do indywidualnych rozmów.