Opis stanowiska:
- obsługa zdarzeń na 1 linii SOC
- analiza przypadków naruszenia bezpieczeństwa teleinformatycznego w systemach teleinformatycznych Klientów
- współpraca z kadrą techniczną Klientów usługi reagowania na incydenty
- obsługa systemu SIEM
- uczestnictwo w pracach projektowych dotyczących wdrożenia SOC (w razie konieczności)
- praca zmianowa
- praca w trybie hybrydowym
- wykształcenie informatyczne lub pokrewne lub nauka na studiach (mile widziane z zakresu informatyki)
- zainteresowanie zagadnieniami dotyczącymi bezpieczeństwa IT
- znajomość sieci TCP/IP i podstawowych protokołów sieciowych (DNS, HTTP, SMTP, itp.)
- dobra znajomość języka angielskiego
- umiejętność kreatywnego rozwiązywania problemów
- umiejętność pracy w zespole
- doświadczenie w pracy z systemami SIEM lub obsłudze incydentów naruszających bezpieczeństwo teleinformatyczne
- znajomość języka Python lub skryptów powłoki Bash
- doświadczenie w bezpieczeństwie web aplikacji lub infrastruktury teleinformatycznej
- znajomość aspektów bezpieczeństwa systemów Windows
- znajomość języka programowania PHP
- znajomość systemów baz danych (np. MySQL, PostgreSQL)
- znajomość wyrażeń regularnych
- wsparcie merytoryczne oraz możliwość rozwoju
- elastyczność w doborze formy zatrudnienia i ustalaniu grafiku dyżurów
- udział w ciekawych projektach teleinformatycznych, w tym projektach międzynarodowych
- dostęp do bieżących informacji o najnowszych trendach i przypadkach naruszania bezpieczeństwa w sieci
- możliwość współpracy z renomowanymi firmami z branży bezpieczeństwa IT
- udział w szkoleniach i konferencjach z zakresu bezpieczeństwa IT